Εκπαιδεύτρια:
Ευδοκία Νούλα
Τοπικές φολκλόρ και παγανιστικές ιστορίες, μύθοι, θρύλοι για φαντάσματα, στοιχειά και νεράιδες μαγεμένα μονοπάτια και βρύσες, λεγόμενα που κυριάρχησαν στην συλλογική φαντασία των προηγούμενων γενεών και ιδιαίτερα των γιαγιάδων και των παππούδων της περιοχής, θα καταγραφούν από τους νέους και νέες για να φτιαχτεί ένα συμμετοχικό ηχητικό αρχείο.
Την πρώτη μέρα του εργαστηρίου θα συζητηθεί η θεματική του εργαστηρίου π.χ. οι εμπειρίες των παιδιών για τέτοιες ιστορίες, η σημασία αυτών των ιστοριών για τις κοινωνίες στο παρελθόν και το μέσο της ηχογράφησης ως μέσο έρευνας της πραγματικότητας και της εμπειρίας του να ακούς και θα δημιουργηθεί το πλάνο για την διεξαγωγή της καταγραφής.
Την δεύτερη μέρα, τα παιδιά θα αναζητήσουν ιστορίες στο οικείο περιβάλλον τους, γνωστούς και συγγενείς και ιδανικά της γενιάς των παππούδων και των γιαγιάδων και θα ηχογραφήσουν τέτοιες ιστορίες.
Την τρίτη μέρα, θα ακούσουμε μαζί τις ιστορίες και θα δημιουργηθεί ένα ηχητικό αρχείο. Στην συνέχεια, και έχοντας πάρει έμπνευση από τις ηχητικές αφηγήσεις που θα συλλέξουν τα παιδιά, θα διεξαχθεί ένας ηχητικός περίπατος και θα συζητήσουμε τις εντυπώσεις γύρω από την εμπειρία της περιβάλλοντος, ακούγοντας τις ιστορίες.